Jos vaihdat koulua

Jos jostain syystä lähdet Tuusulan lukiosta ennen valmistumistasi, sinun tulee tehdä seuraavat asiat:

- Keskustele suunnitelmistasi opinto-ohjaajan kanssa.

- Tee eroilmoitus toimipisteesi kansliaan paperilla, Wilmassa, sähköpostilla tai eroilmoituslomakkeella. Kerro koko nimesi, henkilötunnuksesi, eropäivä, eron syy. Mukana pitää olla oma ja huoltajan allekirjoitus (alle 18-vuotiailla).

- Käy lähtökeskustelu rehtorin, apulaisrehtorin tai opon kanssa.

• Mitä teet eli mihin siirryt Tuusulan lukiosta?
  • Anna palautetta opetuksesta ja lukion toiminnasta.

- Poista tai kopioi ja tallenna itsellesi kaikki pilvipalvelussa olevat tiedostot

Eronneen opiskelijan kaikki pilvipalveluiden tilit poistuvat ja sen myötä kaikki tiedostot häviävät.

- Palauta koululta saamasi tietokone.

• Poista koneelta kaikki omat tiedostot.
  • Vaihda kirjautumissalasana ja kirjoita se koneen päälle lapulle tai palauta tehdasasetukset.
  • Jos olet maksanut omavastuuosuuden:
    • Kirjoita lapulle tilinumero ja tilinhaltijan nimi, osoitetiedot ja syntymäaika palautussumman maksua varten
    • palautussumma riippuu koneen käyttöajasta

0−½ vuotta: 150 e

½−1 vuotta: 100e

1−2 vuotta: 50 e

yli 2 vuotta: 0 e

• Palauta kone, laturi ja edellä mainitut tiedot koulun kansliaan.
  • Huom! Konetta ei voi lunastaa itselle, vaan se on aina palautettava, mikäli opiskelija ei valmistu Tuusulan lukiosta.

Saat erotodistuksen, johon merkitään kaikki Tuusulan lukiossa siihen asti suoritetut opinnot. Periodin vaihteessa eronneille erotodistus kirjoitetaan sitten, kun opintojaksojen arvioinnit on tehty. Erotodistuksen opinnot voidaan hyväksilukea muissa kouluissa.